Laatste dagje in Nederland

1 november 2013 - Middelie, Nederland

Mijn allerlaatste dagje in Nederland is aangebroken. Nog even voor de laatste keer boodschappen doen, laatste keer naar MC Donalds en voor de laatste keer een broodje met pindakaas en hagelslag eten.

Mijn koffer is ingepakt, inclusief pepernoten en speculaaskoekjes voor de Griekse familie. Buienradar zegt dat het boven de 20 graden is in Kreta, dus ook m'n bikini en slippers zitten in de tas :)

Nu nog een avondje met mijn gezin en lieve vriendje lekker eten en een filmpje kijken, en dan maar vroeg gaan slapen, aangezien de wekker om half 4 staat... Maar daar staat tegenover dat ik om 12 uur 's middag aan een griekse lunch zit :)

Crete,  here I come!

1. Francien:
    1 november 2013
    lieve Leanne
    goede reis gewenst en vanavond nog even genieten van elkaar.
    morgen lekker in de zon hopelijk
    kus Francien
  2. Mama:
    1 november 2013
    lieve leanne,
    het grote moment is aangebroken. Je hebt mooie afscheidsmomenten gehad en morgenvroeg de laatste. wat gaat de tijd toch hard! Net sprak ik Manolis nog en je gaat het echt heel leuk hebben in Kambos en de rest van Kreta. Lekker Grieks leren en eten en het ECHTE griekenland leren kennen. Heel veel plezier en xxx. papa
  3. Opa en Oma:
    4 november 2013
    Lieve Leanne,
    Heel veel plezier de komende twee maanden, je hebt het echt wel verdiend. Lekker bruin worden en volgens Oma kan je daar heerlijk fietsen. Dit als tegenwicht voor het lekkere Griekse eten. Laat je nummer nog even weten. XXX Opa en Oma